En slags start

Så hva skal da en voksen mann som meg med blogg? Hvorfor i all verden hiver jeg meg ut i et så dødfødt prosjekt som å tro at jeg skal kunne klare rimelig hyppige oppdateringer på dette? Hva i all verden skal jeg skrive om? Gir ikke resten av verden blaffen uansett? Er det ikke allerede alt for mange uinteressante blogger? Og er ikke bloggenes tid nærmest over slik at man nå heller skal påtvinge omverdenen all verdens dill gjennom såkalte sosiale medier?

Først og fremst tenkte jeg å basere det på tegneserier. Etter over 20 år i ”tegneseriebransjen” liker jeg å tro at jeg har litt peiling. Kanskje kan jeg bidra til å dra fram noen mer eller mindre glemte godbiter, og jeg kommer heller ikke til å ha det minste med hemninger når det gjelder å promotere utgivelser fra Jippi.

Og ettersom jeg er av den oppfatning at tegneseriene tilhører en del av et generelt kulturbilde, kommer jeg også til å subjektivt synse fritt om diverse andre konsumerte kulturinntrykk. Og som en hver annen blogger med respekt for seg selv blir det sikkert noen doser rein og skjær navlebeskuing.

Og så blir det sikkert rikelig deling av musikk jeg liker på Spotify.

Men forvent ikke hyppige oppdateringer. Jeg prøver iherdig å leve et liv også.

One response to “En slags start

  1. Gratulerer med blogg!

Legg igjen en kommentar

